10 mar 2016

OO2. Let the music move you

Cześć wszystkim! 
Miał być szablon. Jest? Jest. Miała być notka. Jest? Również jest. 
Nie było mnie przez miesiąc... Brak mi słów. Ale mam wytłumaczenie: egzaminy próbne, konkursy, spotkania do bierzmowania - istny koszmar. Ledwo starcza mi czasu na rutynowe czynności, a na grafikę tym bardziej. Na szczęście w bierzmowanie i konkurs mam w przyszłym tygodniu, a egzaminy już tylko oficjalne za ponad miesiąc, więc na chwilę obecną mam trochę czasu.
Prócz szablonu zmieniło się tu jedno. Od dzisiaj Graficzna Harmonia nie jest szabloniarnią, a blogiem graficznym. 
Kończąc mój 'wykład', przygotowałam na dzisiaj 2 sygnatury, 4 nagłówki, 3 banery, 2 paczki z teksturami do ikon oraz 2 okładki na wattpada. Zapraszam do oglądania.

► SYGNATURY ◄
  
  
► NAGŁÓWKI ◄
 
 
► BANERY ◄
  
  
  
► TEKSTURY ◄
  
► OKŁADKI ◄
  

Na dzisiaj to już wszystko. Kolejna notka pojawi się szybciej niż dzisiejsza, gdyż ponieważ mam już trochę prac przygotowanych. Możecie proponować w komentarzach z kim zrobić kolejne prace. A więc do kolejnej notki, papa :33

2 komentarze:

  1. Tak jak nigdy nie podobały mi się bannery, tak Twoje mnie totalnie powaliły na kolana! Cudowne! Tak samo jak pierwsza sygnaturka ;) Postaram się tu częściej wpadać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace, bannery najlepsze, wow <3
    Będę tu wpadać regularnie, super :)
    Pozdrawiam,
    Hanchesteria xx
    [land-of-grafic.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń